Gurps 4th Edition - How to be a Gurps DM

Gurps 4th Edition - How to be a Gurps DM
Prijs
€ 20,00
In je winkelwagen?
Nog 1 op voorraad!

Productomschrijving

Een uitbreiding/aanvullende bundel voor het Gurps RPG systeem van Steve Jackson, schrijver en bedenker van Munchkin.

Dé studentengids voor ultieme kracht

GURPS! Een spel met eindeloze mogelijkheden. Zelfs degenen die bekend zijn met dit bekroonde systeem hebben misschien niet het gevoel dat ze de basis beheersen. . . en degenen die net met dit spel zijn begonnen, kunnen zich verloren voelen te midden van de mogelijkheden. Heb je hulp nodig? Je zou een gids kunnen gebruiken. Je moet GURPS GM zijn.

Voor de speler biedt dit supplement inzicht in hoe je het perfecte personage kunt maken dat bij je visie past, plus drie voorbeelden van het maken van personages en twee nieuwe fantasiesjablonen. Het hoofdstuk gewijd aan het aanpassen van gevechten en het gebruik van verschillende opties kan met name nuttig zijn voor nieuwe en ervaren spelers om agressieve bochten nog spannender te maken.

Voor de Game Master bespreekt het supplement alles wat nodig is om een ​​campagne te voeren: hoe de game-instelling voor te bereiden, spelers te helpen bij het creëren van hun helden, uitdagende en boeiende ontmoetingen te creëren en het eerste avontuur om te ontwerpen en implementeren. Het bijgevoegde overzicht van de vierde editie, plus aanbevolen bronnenlijsten voor acht populaire genres, kan de GM helpen bepalen welke supplementen het meest nuttig zijn voor het maken van een nieuwe campagne.

Dit supplement biedt ook canoniek inzicht van Sean "Dr. Kromm" Punch, die put uit tientallen jaren ervaring in het beantwoorden van vragen en het geven van verduidelijkingen als de GURPS Line Editor. Overal volgt een groep voorbeeldspelers die nieuw zijn bij GURPS, vanaf het moment dat hun GM de basisset voor het eerst opent via de startsessie van hun inaugurele avontuur. GURPS zijn GM is een hulpmiddel van onschatbare waarde om aan de slag te gaan met GURPS en overbrugt de nogal gevaarlijke stap tussen het lezen van de basisset en het deelnemen aan je eerste spel.

De helft van de kracht is weten hoe het te gebruiken. Met Hoe word je een GURPS GM, ben je op weg om het volledige potentieel van GURPS te ontketenen als nooit tevoren!